Компресорни перки

MFS Machined-From-Solid Компресорни перки

Перформънс с ненадминато качество! 

Адлер Турбо предлага на своите клиенти голям избор от алуминиеви фрезовани компресорни перки. MFS (Machined-From-Solid) компресорна перка представлява компресорно колело, което не е отливка, а е произведено посредством фрезоване на 5 осна CNC фреза. Перката е много по-лека, по-здрава , с оптимиран дизайн и по-тънки лопатки. Такива перки издържат на по-голямо натоварване (здравина), по-бързо се развъртат , тоест се намалява турбодупката (защото са по-леки) , постигат по-добър цялостен баланс на турбото (правилна форма и по-ниска маса) и имат по-голям дебит на въздух (оптимиран дизайн). 

Благодарение на оптимизираният си дизай , често се получава недоразумение относно един от важните размери на компресорната перка - Диаметър на Ексдусера (диаметър на колелото в основата). На следната снимка виждате оригинална компресорна перка с диаметър 52мм съпоставена с MFS Performance перка със същият размер. 

 

 

MFS Machined-From-Solid Компресорни перки Перформънс с ненадминато качество! Адлер Турбо предлага на своите клиенти голям избор от алуминиеви фрезовани компресорни перки. MFS (Machined-From-Solid) компресорна перка представлява компресорно колело, което не е отливка, а е произведено посредством фрезоване на 5 осна CNC фреза. Перката е много по-лека, по-здрава , с оптимиран дизайн и по-тънки лопатки. Такива перки издържат на по-голямо натоварване (здравина), по-бързо се развъртат , тоест се намалява турбодупката (защото са по-леки) , постигат по-добър цялостен баланс на турбото (правилна форма и по-ниска маса) и имат по-голям дебит на въздух (оптимиран дизайн). Благодарение на оптимизираният си дизай , често се получава недоразумение относно един от важните размери на компресорната перка - Диаметър на Ексдусера (диаметър на колелото в основата). На следната снимка виждате оригинална компресорна перка с диаметър 52мм съпоставена с MFS Performance перка със същият размер. натиснете снимката за уголемен размер При MFS перките, лопатките излизат извън базовият диамерър на колелото , тоест периферията на перката надхвърля базовия диаметър на компресорното колело. На снимката е даден пример с MFS перка 52мм, чиято периферия е 56мм. При оригиналните компресорни колела (заводските перки) периферията и базовият диаметър съвпадат, тоест лопатките не излизат извън базовият диаметър.

 

Внимание: Некоректни търговци използват този факт за заблуда на клиента. Така турбина с MFS перка с размер 52мм (базов диаметър) се рекламира като 56мм компресор. Срещат се понятия като GT1756, GT2056 или дори GTX1756, които всъщност са с 52мм колело (базов диаметър). За да сме коректни с всеки наш клиент, ние винаги посочваме двата размера на предлаганите от нас перки за да няма фалшива реклама.

 

 

 

Периферният диаметър все пак не е за пренебрегване. Той представлява значително повишаване на компресорната мощност. Следните снимки са направени върху един от многото хибриди, които ежедневно правим. Онагледен е пример с оригинална перка и MFS перка (с еднакъв базов диаметър) и ясно се вижда разликата. 

На следният видеоклип може да видите как се произвежда MFS алуминиева перка.

 

 

Ние можем да ви предложим такава перка за всяко едно турбо, независимо от годината и модела !!! Адлер Турбо е и единствената фирма, при която можете да си поръчате нестандартна перка със собствен дизайн и размери. По ваш CAD чертеж ще изработим желаната от вас перка! При нас ще получите всяко едно турбо оборудвано с MFS перка, сглобено и балансирано. Ние можем да оборудваме вашето оригинално турбо с такава модерна перка или ако притежавате някаква рейсинг турбина да я модифицираме с MFS перка. 

 

НАШИТЕ ПАРТНЬОРИ