Филтриране по градове:

Контакти

Уважаеми клиенти, на картата (разположена по-горе), са посочени всички наши представителства. Mожете да получите повече информация за всеки един от нашите представители, при клик върху пинчето, показващо разположението на всеки един наш партньор.

За Ваше удобство сме добавили филтри, чрез които можете бързо да откриете най-подходящото за вашата локация място.

Какво представлява партньорската мрежа на Адлер Турбо?

Партньорскта ни мрежа е съвкупност от отделни автосервизи, които работят в тесни взаимотношения с нас. С други думи, това са качествени, проверени от нас автосервизи, в които няма да имате проблеми с монтажа и диагностиката на рециклирани от нас турбокомпресори.

Какъв е смисъла на партньорската мрежа?

Екипът ни се стреми да сведе до минимум рекламациите и недоволните клиенти. През годините на работа водим статистика относно проблемите възникнали с наши турбини. В 99% от случаите на рекламация , след щателна проверка и оглед на автомобила се стига до извода, че проблема е възникнал заради некачествен монтаж, липса на адекватна диагностика, неглижиран некачествен чиптунинг, непочистени турбопътища и т.н. Все проблеми, които не зависят от нас! С други думи, собственика на автомобила инвестира пари в турбото, като го рециклира при нас, след което го носи за монтаж в некоректен сервиз (може би от незнание, може би, за да спести малко), в резултат на което се стига до проблеми. Чрез партньорската мрежа се стремим да елеминираме всички такива случаи, като осигурим качествена услуга и добро отношение на конкурентна цена във ваша близост.

Какво печеля, ако използвам сервиз от мрежата?

Доверявайки се на наш партньор, печелите сигурност! Едно от големите предимства е, че не носите отговорност за повреди на турбото при проблемен монтаж или непочистени турбопътища. При повреда, причинена от грешка на нашия партньор , гаранцията си важи и ние се оправяме помежду си. Това е нещо, което го няма, в случай, че чужд за нас сервиз ви счупи турбото при монтажа. Друго предимство е улеснената комуникация между нас и нашият партньор, в случай на проблем. Всичко става по-бързо, по-адекватно и без да си прехвърляме топката.

Гаранцията на турбото само в партньорската мрежа ли важи и задължително ли трябва да бъда във ваш сервиз?

НЕ. Гаранцията ВАЖИ за всички гаранционни турбини при изпълнени гаранционни условия. Гаранцията важи независимо кой сервиз ползвате, стига да са спазени гаранционните ни условия.  Използвайки наш сервиз обаче, можете да разчитате на повече сигурност и удобство, защото са проверени и одобрени от нас.

Имам Автосервиз и желая да стана част от партньорската мрежа на Адлер Турбо, как става?

Ако желаете да станете наш партньор, е нужно да се свържете с нас по телефон или e-mail.  Адлер Турбо постоянно търси качествени партньори в цялата страна. Няма ограничение за брой партньори в едно населено място. Тоест, ако вече имаме представител във вашия град, но вие също желаете да станете такъв, няма никакви проблеми, ние ви очакваме!

АДЛЕР-АУТО ЕООД

гр. Годеч, На ул.Грамада и ул.Акация

Пощенски код: 2240

инж. Богомил Богомилов

Телефон: 0888 931 886


инж. Богомил Богомилов

Управител и планиране на график - записване на часове за посещение

Телефон: 0888931886

Даниел Богомилов

Автосервиз и Диагностика

Телефон: 0888744545

Мая Богомилова

Администрация и счетоводство

Телефон: 0882931533

Работно време:

Понеделник:
16
10:00 - 19:00
Вторник:
10
10:00 - 19:00
Сряда:
11
ПОЧИВЕН
Четвъртък:
12
10:00 - 19:00
Петък:
20
10:00 - 19:00
Събота:
21
10:00 - 19:00
Неделя:
22
10:00 - 19:00

Важно:

Екипът на Адлер Ауто е изключително зает. Опитваме се да намерим време за всеки наш клиент, като само така можем да гарантираме внимание и качество. Зачестяват случаите в които не успяваме навреме да отговорим на всички запитвания. Имайте впредвид, че почти всяко клиентско запитване има технически характер и за да се отговори адекватно е нужно някой от нашите специалисти да отговори. Неможем да назначим секретарка, която да отговаря на сложни технически запитвания (ако има такава е добре дошла). В резултат на високата натовареност , нашите технически лица трябва да работят усърдно и затова немогат да стоят по цял ден на телефона. Предварително се извиняваме на всики настоящи и бъдещи клиенти които са имали затруднения да се свържат с нас или са били забавени в процеса на кореспонденция. Благодарим за оказаното доверие на всички наши клиенти, доверие което трябва да бъде заслужено и оправдано с качествена работа. Работа, която понякога е толкова много, че се налага да не си вдигаме телефоните :)

Работим с предварително уговорени и записани часове. Само чрез записан час, можем да организираме времето си така, че всеки наш клиент да получи нужното внимание и време за реализирането на оптимални резултати.

НАШИТЕ ПАРТНЬОРИ